Articles

Thursday, 01 November 2018

အာရံုစူးစိုက္ႏုိင္ၿပီး ဥာဏ္ရည္ ထက္ျမက္ေစမည္႔ နည္းလမ္းေကာင္းမ်ား

သည္ေန႔ဘာေတြ လုပ္စရာရွိလဲ ေမ႔တတ္ေနၿပီလား။ ဘာၿပီးရင္ ဘာလုပ္မယ္ အစီအစဥ္ေတြ အကုန္ေပ်ာက္၊ ပစၥည္းေတြ ဘယ္နားထားမိမွန္းမသိျဖစ္ေနတတ္ၿပီလား။ ဒါဆို မွတ္ဥာဏ္ျပႆနာ ရွိေနပါၿပီ။

အခုေခတ္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ပစၥည္းေတြ ေခတ္မီလြန္းေတာ႔ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ၊ အဆက္အသြယ္ေတြ၊ လုပ္စရာ အစီအစဥ္ေတြကို ဖုန္းထဲ၊ ကြန္ပ်ဴတာထဲ မွတ္သားလာၾကပါတယ္။

စက္ပစၥည္းအားကိုးနဲ႔ ဦးေႏွာက္ကုိ အလုပ္မေပးတာေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ စိတ္ဖိဆီးမွဳ၊ အလုပ္တာ၀န္ေတြမ်ားလို႔ ေမ႔တတ္လာသူတို႔အတြက္ ဦးေႏွာက္စြမ္းရည္တိုးတက္ေစမယ္႔ နည္းလမ္းမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။

၁။ အာရံုထားပါ

စာဖတ္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အေရးႀကီးတဲ႔ ဧည္႔သည္နဲ႔ ေဆြးေႏြးတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ညႊန္ၾကားခ်က္ကုိ နားေထာင္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ခုတည္းကို အာရံုစိုက္ထားပါ။ တျခားအာရံုေတြကို အ၀င္မခံပါနဲ႔။

၂။ ျမင္ေယာင္ပံုေဖာ္ၾကည္႔ပါ

တစ္ခုခုကို မမွတ္မိရတဲ႔ အေၾကာင္းက တကယ္တမ္းကိုယ္တိုင္မျမင္ရတဲ႔ အတြက္ ကိုယ္မွတ္မိခ်င္တဲ႔အရာကို မွတ္မထားႏုိင္တာလည္း ပါပါတယ္။ စိတ္ထဲကေန ပံုေဖာ္ျမင္ေယာင္ၾကည္႔ပါ။ နည္းနည္းေတာ႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ႏုိင္တယ္ ဆိုေပမယ္႔ ထိေရာက္ပါတယ္တဲ႔။

၃။ မနက္ျဖန္ေမ႔ေလာက္တဲ႔ အရာေတြကို အစီအစဥ္ဆြဲပါ

ေနာက္တစ္ေန႔မွာ ဟိုေမ႔သည္ေမ႔ျဖစ္တတ္တဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို သိေနမွာပါ။ အခုေလာေလာဆယ္ ေသခ်ာသတိထားမွတ္ေနတဲ႔ အရာကို ေနာက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ဆုိ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို ျပန္ေမးေနရေလာက္ၿပီ ဆိုေတာ႔ ႀကိဳစဥ္းစားၿပီး စာရြက္နဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ မွတ္ထားလုိက္ပါ။

၄။ မွတ္ဥာဏ္မေကာင္းတဲ႔ အေၾကာင္းကို ကိုယ္႔ကုိယ္ေျပာေနတာရပ္ပါ

နာမည္ေတြ မမွတ္မိတဲ႔ ျပႆနာက လူမွဴဆက္ဆံေရးမွာ စိတ္ညစ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ငါက သိပ္ေမ႔တတ္တဲ႔တာပဲ၊ ငါကေမ႔တတ္လြန္းတယ္လို႔ ကိုယ္႔ကုိယ္ကို သတိေပးမေနပါနဲ႔။ နည္းလမ္းရွာၿပီး မွတ္မိေအာင္လုပ္ပါ။

၅။ အရည္အခ်င္းသစ္ကို သင္ယူပါ

အလုပ္ခြင္မွာ ကိုယ္မသိေသးတာကို သင္ယူရရွိျခင္းက တကယ္ေကာင္းပါတယ္။ အသစ္ျဖစ္ၿပီး ခက္ခဲတဲ႔အလုပ္ေတြဟာ ပင္ပန္းေပမဲ႔ ဦးေႏွာက္အတြက္ တကယ္ေကာင္းပါတယ္။ သက္သာလြယ္ကူျခင္းက ဦးေႏွာက္အတြက္ ရန္သူေတြပါ။ ဒါေၾကာင္႔ စိန္ေခၚမွဳေတြကို ႀကိဳဆုိပါ။ အေၾကာင္းအရာသစ္ေတြကို မွတ္သားတဲ႔ အခါ မွတ္ဥာဏ္က ပိုအလုပ္လုပ္ပါပါတယ္။

၆။ ခဏေလာက္အနားယူပါ

သုေတသနအရ တစ္ခုခုကို သင္ယူၿပီး မွတ္သားေလ႔လာၿပီး ေနာက္၁၀မိနစ္ေလာက္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး အနားယူလုိက္ရင္ ပိုမွတ္မိလြယ္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ေန႔စဥ္ဆိုရင္ေတာ႔ ဦးေႏွာက္ကို ေသြးလည္ပတ္မွဳ ပုိေကာင္းေစၿပီး က်န္းမာေရးနဲ႔ညီတဲ႔ အစာအာဟာရက အာရံုစူးစုိက္မွဳနဲ႔ ဥာဏ္ရည္ကို တက္ျမက္ေစပါတယ္။

Source; Kumudra

Read 1483 times Last modified on Thursday, 01 November 2018 15:41
Rate this articles
(3 votes)