Articles

Monday, 05 June 2017

စာသင္ခန္းအတြင္း အိပ္ငိုက္တတ္ေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူတို႔ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ နည္းလမ္းမ်ား

စာသင္ခန္းအတြင္း အိပ္ငိုက္တတ္ေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူတို႔ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ နည္းလမ္းမ်ား Google.com

၁. ညဘက္တြင္ အိပ္ခ်ိန္အလံုအေလာက္ ရယူပါ။

ပညာသင္ယူေလ့လာေနတဲ့ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြက တစ္ညမွာ အနည္းဆံုး အိပ္ခ်ိန္ ၉ နာရီ လိုအပ္ပါတယ္။ အိပ္ေရး၀၀ အိပ္စက္ပါ။

အိပ္ေရး၀မွ မွတ္ဥာဏ္ေကာင္းမြန္ၿပီး ေန႔ခင္းဘက္မွာ ၾကည္လင္တဲ့ စိတ္နဲ႔ ေလ့လာသင္ယူႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂. ညဘက္အိပ္စက္မႈကို ထိခိုက္ေစသည့္ အရာမွန္သမွ် ဆင္ျခင္ပါ။

ဒီေန႔ေခတ္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြက ဖုန္းကိုယ္စီနဲ႔ အင္တာနက္ အသံုးျပဳေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ညဘက္ အိပ္ခါနီးမွာေတာ့ မသံုးသင့္ပါဘူး။ ဂိမ္းေဆာ့တာ၊ အင္တာနက္သံုးတာေတြက အိပ္စက္မႈအရည္အေသြးကို ထိခိုက္ေစလို႔ပါ။

၃. ညတိုင္း တူညီေသာအခ်ိန္တြင္ အိပ္စက္ပါ။

ညတိုင္း တူညီတဲ့အခ်ိန္မွာ အိပ္စက္တာက ေန႔ခင္းဘက္ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ကာ အိပ္ငိုက္မႈကို တြန္းလွန္ေပးႏိုင္စြမ္း ရွိပါတယ္။

မိမိတို႔ သင္ၾကားလိုသည့္ ဘာသာရပ္မ်ားစြာကို အလြယ္တကူ ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာ ရွိေသာ ဆရာမ်ားနဲ႕ တုိက္ရုိက္ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။

၄. ေန႔တိုင္း တူညီေသာ အခ်ိန္တြင္ အိပ္ရာထပါ။

ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ အမ်ားစုက ေက်ာင္းပိတ္ရက္ဆိုရင္ ေနျမင့္တဲ့အထိ အိပ္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒီလို မလုပ္ဘဲ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း တူညီတဲ့အခ်ိန္မွာ အိပ္ရာထပါ။

၅. တစ္ေန့ အနည္းဆံုး နာရီ၀က္ခန္႔ ေနျခည္ႏုႏုႏွင့္ ထိေတြ႔ပါ။

နံနက္ခင္း ေနျခည္ႏုႏုနဲ႔ နာရီ၀က္ေလာက္ ထိေတြ႕မႈရွိတာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဇီ၀နရီကို ပံုမွန္ျဖစ္ေစၿပီး ေန႔ခင္းဘက္ လန္းဆန္းေနမွာပါ။

၆. ေလ့က်င့္ခန္းကို ပံုမွန္လုပ္ေဆာင္ပါ။

မနက္ပိုင္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးတာက ညဘက္ အိပ္ေရး၀၀ အိပ္ေပ်ာ္ေစၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို ပံုမွန္အတိုင္းအတာ ျဖစ္ေနေအာင္ ထိန္းသိမ္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၇. အနားေပးခ်ိန္တြင္ လမ္းထေလွ်ာက္ပါ။

ေက်ာင္းစာသင္ခ်ိန္ တစ္ခ်ိန္နဲ႔ တစ္ခ်ိန္ၾကား အနားေပးခ်ိန္ ရွိပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ထိုင္မေနဘဲ လမ္းထေလွ်ာက္တာ၊ အိမ္သာသြားတာ၊ ေရေသာက္တာေတြ လုပ္ေဆာင္ေပးပါ။ ေသြးလွည့္ပတ္မႈ ေကာင္းၿပီး လန္းဆန္းတက္ၾကြေနမွာပါ။

၈. အလင္းေရာင္ မ်ားမ်ားရသည့္ေနရာတြင္ထိုင္ပါ။

စာသင္ခန္းထဲမွာ အလင္းေရာင္မ်ားမ်ားရတဲ့ ေနရာမွာထိုင္ၿပီး သင္ယူေလ့လာပါ။ အလင္းေရာင္ေၾကာင့္ သင့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ပံုမွန္ လုပ္ေဆာင္ေနမႈကို ထိန္းေပးႏိုင္ၿပီး ႏိုးၾကားေနပါလိမ့္မယ္။

၉. ေရတစ္ဖန္ခြက္ေသာက္ပါ။

ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ အမ်ားစုက ေန႔ခင္းဘက္ အိပ္ငိုက္မွာစုိးတာေၾကာင့္ ေကာ္ဖီေသာက္ေလ့ရွိပါတယ္။ ေကာ္ဖီေၾကာင့္ ရင္တုန္တတ္ရင္ ေကာ္ဖီမေသာက္ပါနဲ႔၊ ေရတစ္ဖန္ခြက္ ေသာက္လိုက္ပါ။

၁၀. ေန႕ခင္းဘက္တြင္ အဆီအစိမ့္မ်ား လြန္းေသာအစာ မစားပါႏွင့္။

ေန႔လယ္စာမွာ အဆီအစိမ့္ပါ၀င္မႈ မ်ားလြန္းရင္ အစာေၾကညက္ႏႈန္းေႏွးၿပီး အိပ္ငိုက္တတ္ပါတယ္။

မိမိတို႔ သင္ၾကားလိုသည့္ ဘာသာရပ္မ်ားစြာကို အလြယ္တကူ ရွာေဖြလိုပါက ဒီ Link မွာ ရွိေသာ ဆရာမ်ားနဲ႕ တုိက္ရုိက္ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။

Source: healthy life

Read 7522 times
Rate this articles
(4 votes)