ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ မွတ္ဥာဏ္ေကာင္းျပီး ခြန္အားျဖစ္ေစနိုင္မယ့္ အစားအေသာက္မ်ား

ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ မွတ္ဥာဏ္ေကာင္းျပီး ခြန္အားျဖစ္ေစနိုင္မယ့္ အစားအေသာက္မ်ား google.com

မၾကာခင္မွာ စာေမးပြဲေျဖေတာ့မယ့္ တကၠသုိလ္ဝင္တန္းေလးေတြေရာ အခုလက္ရွိစာေမးပြဲေျဖေနၾကတယ့္ ညီငယ္ညီမငယ္ေလးမ်ားေရာ စာေမးပြဲေပၚမွာပဲ အာရံုထားျပီး နားခ်ိန္မရွိေလာက္ေအာင္ စာေတြက်က္မိေန မယ္ထင္တယ္။

 

စာေမးပြဲနီးျပီဆိုရင္ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႕ ေခါင္းကိုက္၊ ဗိုက္ေအာင့္၊ ဖ်ားနာျခင္း တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခု ကေတာ့ ခံစားရတတ္ပါတယ္။

ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ ဥာဏ္ေကာင္းၿပီး က်န္းမာခြန္အားျဖစ္ေစတဲ့ အစားအေသာက္မ်ားကို ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

ေထာပတ္သီး

ေထာပတ္သီးမွာ Vitamin B နဲ႔ Vitamin C ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ၿပီးေတာ့ ပရုိတင္းဓာတ္အမ်ားဆံုး အသီးျဖစ္တဲ့ အတြက္ မွတ္ဥာဏ္ေရာ၊ အာရုံစူးစိုက္ႏုိင္စြမ္းကိုပါ တုိးတက္ေစပါတယ္။

ၾကက္ေပါင္းရည္

ၾကက္ေပါင္းရည္ဟာ ဦးေႏွာက္မွတ္ဥာဏ္အတြက္ အားေပးၿပီး အစာေခ်ဖ်က္အားကို ေကာင္းေစၿပီး

အစားအေသာက္ဓာတ္မတည့္တာေတြလည္း ေပ်ာက္ကင္းေစၿပီး အရုိးအဆစ္ေတြ က်န္းမာသန္စြမ္းေစပါတယ္။

Recommended for you - ေအာင္ဆန္း႐ွင္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေသခဲ့တယ္

ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥအႏွစ္

ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥအႏွစ္မွာ Choline ဓာတ္ အမ်ားႀကီးပါဝင္လုိ႔ မွတ္ဥာဏ္ကို အားေပးၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ျဖစ္ေစတဲ့ ေဟာ္မုန္းကိုလည္း ထုတ္ေပးတယ္။

Broccoli

Broccoli (ပန္းေဂၚဖီစိမ္း) မွာ Vitamin K နဲ႔ Choline တုိ႔ ပါဝင္လို႔ ဥာဏ္ရည္ထက္ျမက္ေစပါတယ္။

Salmon

Salmon မွာ omega-3 fatty acids ပါ၀င္ၿပီး ဦးေႏွာက္ကို ေကာင္းေကာင္းအလုပ္လုပ္ေစၿပီး မွတ္ဥာဏ္စြမ္းအား တုိးတက္ေစပါတယ္။

Recommended for you - ဘယ္အသက္အရြယ္ ေရာက္ေရာက္ မရပ္တန္႔သင့္တဲ႔ အလုပ္ (၈)မ်ိဳး ..!

Dark Chocolate

Dark Chocolate က ဦးေနွာက္ထဲ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ဦးေႏွာက္ရဲ့ လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို အားေပးလို႔ ဥာဏ္ေကာင္းေစပါတယ္။

Beet Root

Beet Root ဟာ ကင္ဆာကို ကာကြယ္ႏုိင္တဲ့ အစြမ္းသတၱိလည္း ရွိၿပီး ဦးေႏွာက္ထဲ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ျမွင့္တင္ေပးႏုိင္လို႔ ခြန္အားကိုေရာ၊ စြမ္းေဆာင္ရည္ကိုပါ အားေပးပါတယ္။

တရုတ္နံနံ

တရုတ္နံနံဟာ Antioxidants မ်ားစြာ ပါဝင္ၿပီးေတာ့ ကယ္လိုရီေတာ့ အေတာ္နည္းတဲ့ အစားအစာ တစ္ခုပါ။

အဆစ္အျမစ္နာက်င္မႈေတြကို သက္သာေစၿပီး Vitamin ေတြ အမ်ားႀကီး ပါဝင္လုိ႔ က်န္းမာေရးနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ အစားအစာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

သားသားမီးမီးေလးေတြအတြက္ အိမ္မွာအနီးကပ္စာျပေပးနိုင္မယ့္ ဆရာတစ္ေယာက္ကို အလိုရွိေနပါ သလား။ sayar.com.mm တြင္ အေတြ႕အၾကံဳရွိေသာ ဆရာမ်ားနွင့္ မိတ္ဆက္ထားေပး ပါတယ္။ ဆရာ ေတြရဲ႕ profile တြင္ ပါရွိေသာ ဖုန္းနံပါတ္သို႔တိုက္ရိုက္ဆက္သြယ္ျပီး စံုစမ္းနိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်။

သင္ကိုယ္တိုင္က သင့္ရဲ႕အားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ အခ်ိန္ပိုင္း tutor အျဖစ္လုပ္ေဆာင္ရန္ စိတ္ဝင္စားပါက ကြ်န္ေတာ္တို႔ sayar.com.mm နွင့္ လက္တြဲဖို႔ဖိတ္ေခၚလိုက္ပါေစ။ အခုပဲ အခမဲ့ register လုပ္လိုက္ပါ။

[Unicode Version]

မကြာခင်မှာ စာမေးပွဲဖြေတော့မယ့် တက္ကသိုလ်ဝင်တန်းလေးတွေရော အခုလက်ရှိစာမေးပွဲဖြေနေကြတယ့် ညီငယ်ညီမငယ်လေးများရော စာမေးပွဲပေါ်မှာပဲ အာရုံထားပြီး နားချိန်မရှိလောက်အောင် စာတွေကျက်မိနေ မယ်ထင်တယ်။


စာမေးပွဲနီးပြီဆိုရင် ကျောင်းသားတွေအနေနဲ့ ခေါင်းကိုက်၊ ဗိုက်အောင့်၊ ဖျားနာခြင်း တစ်ခုမဟုတ် တစ်ခု ကတော့ ခံစားရတတ်ပါတယ်။

ကျောင်းသား၊ ကျောင်းသူများအတွက် ဉာဏ်ကောင်းပြီး ကျန်းမာခွန်အားဖြစ်စေတဲ့ အစားအသောက်များကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။

ထောပတ်သီး

ထောပတ်သီးမှာ Vitamin B နဲ့ Vitamin C ကြွယ်ဝစွာ ပါဝင်ပြီးတော့ ပရိုတင်းဓာတ်အများဆုံး အသီးဖြစ်တဲ့ အတွက် မှတ်ဉာဏ်ရော၊ အာရုံစူးစိုက်နိုင်စွမ်းကိုပါ တိုးတက်စေပါတယ်။

ကြက်ပေါင်းရည်

ကြက်ပေါင်းရည်ဟာ ဦးနှောက်မှတ်ဉာဏ်အတွက် အားပေးပြီး အစာချေဖျက်အားကို ကောင်းစေပြီး

အစားအသောက်ဓာတ်မတည့်တာတွေလည်း ပျောက်ကင်းစေပြီး အရိုးအဆစ်တွေ ကျန်းမာသန်စွမ်းစေပါတယ်။

Recommended for you - အောင်ဆန်းရှင်ပြီး ကျွန်တော်တို့ သေခဲ့တယ်

ကြက်ဥ၊ ဘဲဥအနှစ်

ကြက်ဥ၊ ဘဲဥအနှစ်မှာ Choline ဓာတ် အများကြီးပါဝင်လို့ မှတ်ဉာဏ်ကို အားပေးပြီး ပျော်ရွှင်မှုကို ဖြစ်စေတဲ့ ဟော်မုန်းကိုလည်း ထုတ်ပေးတယ်။

Broccoli

Broccoli (ပန်းဂေါ်ဖီစိမ်း) မှာ Vitamin K နဲ့ Choline တို့ ပါဝင်လို့ ဉာဏ်ရည်ထက်မြက်စေပါတယ်။

Salmon

Salmon မှာ omega-3 fatty acids ပါ၀င်ပြီး ဦးနှောက်ကို ကောင်းကောင်းအလုပ်လုပ်စေပြီး မှတ်ဉာဏ်စွမ်းအား တိုးတက်စေပါတယ်။

Recommended for you - ဘယ်အသက်အရွယ် ရောက်ရောက် မရပ်တန့်သင့်တဲ့ အလုပ် (၈)မျိုး ..!

Dark Chocolate

Dark Chocolate က ဦးနှောက်ထဲ သွေးလည်ပတ်မှုကို ကောင်းမွန်စေပြီး ဦးနှောက်ရဲ့ လုပ်ဆောင်မှုတွေကို အားပေးလို့ ဉာဏ်ကောင်းစေပါတယ်။

Beet Root

Beet Root ဟာ ကင်ဆာကို ကာကွယ်နိုင်တဲ့ အစွမ်းသတ္တိလည်း ရှိပြီး ဦးနှောက်ထဲ သွေးလည်ပတ်မှုကို မြှင့်တင်ပေးနိုင်လို့ ခွန်အားကိုရော၊ စွမ်းဆောင်ရည်ကိုပါ အားပေးပါတယ်။

တရုတ်နံနံ

တရုတ်နံနံဟာ Antioxidants များစွာ ပါဝင်ပြီးတော့ ကယ်လိုရီတော့ အတော်နည်းတဲ့ အစားအစာ တစ်ခုပါ။

အဆစ်အမြစ်နာကျင်မှုတွေကို သက်သာစေပြီး Vitamin တွေ အများကြီး ပါဝင်လို့ ကျန်းမာရေးနဲ့ ကိုက်ညီတဲ့ အစားအစာတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။

သားသားမီးမီးလေးတွေအတွက် အိမ်မှာအနီးကပ်စာပြပေးနိုင်မယ့် ဆရာတစ်ယောက်ကို အလိုရှိနေပါ သလား။ sayar.com.mm တွင် အတွေ့အကြုံရှိသော ဆရာများနှင့် မိတ်ဆက်ထားပေး ပါတယ်။ ဆရာ တွေရဲ့ profile တွင် ပါရှိသော ဖုန်းနံပါတ်သို့တိုက်ရိုက်ဆက်သွယ်ပြီး စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျ။

သင်ကိုယ်တိုင်က သင့်ရဲ့အားလပ်ချိန်များတွင် အချိန်ပိုင်း tutor အဖြစ်လုပ်ဆောင်ရန် စိတ်ဝင်စားပါက ကျွန်တော်တို့ sayar.com.mm နှင့် လက်တွဲဖို့ဖိတ်ခေါ်လိုက်ပါစေ။ အခုပဲ အခမဲ့ register လုပ်လိုက်ပါ။

 

Last modified on Tuesday, 13 February 2018 17:17
Rate this articles
(0 votes)
More in this category:

Leave a comment

Subscribe to our mailing list to get the updates to your email inbox.

Please wait