Lifestyle

Saturday, 27 April 2019

ဥာဏ္ထုိင္းေစမည့္ ဘဝေနထုိင္မႈပုံစံ ၁၀ မ်ိဳး

ဥာဏ္ထုိင္းေစမည့္ ဘဝေနထုိင္မႈပုံစံ ၁၀ မ်ိဳး google

ဥာဏ္ထုိင္းေစတဲ့ အျပဳအမႈ ေနထုိင္မႈပုံစံေတြက လူ႔ပတ္က်င္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ေျပာဆုိရမယ္အခ်ိန္မွာ အလြန္အခက္အခဲ ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ ဒီလို ေနထုိင္မႈပုံစံေတြ သင့္မွာရွိေနျပီဆုိရင္ေတာ့ အျမန္ဆုံးေျပာင္းလဲဖုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္။

 ေအာက္ပါအခ်က္ေတြထဲမွာ ကုိယ္ကဘယ္အခ်က္ေတြနဲ႔ ကုိက္ညီေနလဲဆုိတာ သိေအာင္ တိုက္ၾကည့္လုိက္ပါအုံးခင္ဗ်။

၁. မနက္စာ မစားျခင္း။

မနက္စာ မစားျခင္းကလည္း ဥာဏ္ထိုင္းေစပါတယ္။ မနက္စာ မစားတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ကိုယ္တြင္း သၾကားဓာတ္ ပမာဏ က်ဆင္းၿပီး ဦးေႏွာက္ကို

လံုေလာက္တဲ့ အာဟာရ မေရာက္ေစပါဘူး။

၂. အအိပ္လြန္ျခင္း။

အိပ္သင့္အိပ္ထိုက္တဲ့ အခ်ိန္ပမာဏထက္ ပိုၿပီးေတာ့ အိပ္ရင္ ဦးေႏွာက္က ဆဲလ္ေတြကို ေသေစတ့ဲအတြက္ ဥာဏ္ထိုင္းေစပါတယ္။

၃. အိပ္ခ်ိန္နည္းျခင္း။

သာမန္လူတစ္ေယာက္ အိပ္သင့္တဲ့ အခ်ိန္ ပမာဏတြင္ မအိပ္ပဲ ေနပါက ဦးေႏွာက္ေသြးဆီးမႈ ေႏွးေကြးမႈေၾကာင့္ ဥာဏ္ထိုင္းေစပါတယ္။

၄. အိပ္ေနစဥ္ ေခါင္းျခံဳ ျခင္း။

ေခါင္းျခံဳၿပီး အိပ္သူဟာ သာမန္အတိုင္း အိပ္သူေလာက္ ေအာက္ဆီဂ်င္ မရပါဘူး။

ကာဘြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုဒ္ ပမာဏသာ တိုးလာေစၿပီး ဦးေႏွာက္က်န္းမာေရးကိုပါ ထိခိုက္လာႏိုင္ေစ ပါတယ္။

၅. ဖ်ားနာေနစဥ္ ဦးေႏွာက္အလုပ္လုပ္မ်ားျခင္း။

ဖ်ားနာေနစဥ္မွာ ဦးေႏွာက္အလုပ္ေပးမႈကို မလုပ္သင့္ပါဘူး။ ဦးေႏွာက္က ဒီတိုင္းေနလည္း မနားတမ္း အလုပ္လုပ္တာ မွန္ေပမယ့္ တကူးတက

စာလုပ္တာတို႔၊ ပေရာဂ်က္လုပ္တာတို႔၊ လုပ္ငန္းေဆာင္တာ တစ္ခုခုအတြက္ ေတြးေခၚ လုပ္ကိုင္တာတို႔က ဦးေႏွာက္စြမ္းရည္ က်ဆင္းေစမယ့္

အမူအက်င့္ေတြပါ။

၆. ေတြးေခၚမႈနည္းျခင္း။

တစ္ေန႔ၿပီးတစ္ေန႔ လုပ္စရာ ရွိတာေတြသာ လုပ္ေနၿပီး ဘာမွေတြးေခၚ စဥ္းစားမႈ မရွိရင္လည္း မေကာင္းပါဘူး။

ေတြးေခၚမႈ နည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ ဥာဏ္ကြန္႔ျမဴးမႈကို ျဖစ္မလာေစပဲ ဥာဏ္သာ ထိုင္းလာေစတတ္ပါတယ္။

၇. စကားနည္းျခင္း။

ပညာရွိ စကားနည္း ဆုိတာေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။ သု႔ိေပမယ့္ စကားမေျပာ တိုင္းလည္း ပညာရွိမဟုတ္ပါဘူး။

လူမႈဆက္ဆံေရးမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အေတြးအျမင္မ်ား ဖလွယ္ျခင္း၊

က်ဗန္း ျငင္းခံုေျပာဆုိျခင္းတို႔ကလည္း ဦးေႏွာက္ကို ေကာင္းေစပါတယ္။ ထိုသုိ႔ မျပဳ လုပ္ရင္ေတာ့ ႀကိမ္းေသ ဥာဏ္ထိုင္းေစပါတယ္။

၈. ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း။

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းက ဦးေႏွာက္ကို တိုက္ရိုက္ထိခိုက္ၿပီး အယ္ဇ္ဇိုင္းမား တို႔လို ေရာဂါ၊ အတိတ္ေမ့ ေရာဂါတို႔ကိုေတာင္ ျဖစ္ေစပါတယ္။

၉. သၾကားဓာတ္ အမ်ားအျပား စားသံုးျခင္း။

သၾကားဓာတ္လိုအပ္တာ မွန္ေပမယ့္ လိုတာထက္ စာသံုးမိရင္လည္း မေကာင္းပါဘူး။

အသက္ငယ္တုန္းက သၾကားဓာတ္က လိုအပ္ေပမယ့္ လူလတ္ပိုင္းက စလို႔ လူတစ္ေယာက္ရဲ ႔ အခ်ိဳစာသံုးမႈက ကေလးေတြနဲ႔

သြားမယွဥ္သင့္ေတာ့ပါဘူး။ သူက ပရိုတိန္းဓာတ္ ဆုပ္ယူမႈအား ကို ေလ်ာ့ေစၿပီး ဦးေႏွာက္လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို အတားအဆီး ျဖစ္ေစပါတယ္။

၁၀. ေလမသန္႔ ျခင္း။

ကိုယ္ေနထိုင္၊ စားေသာက္တဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္က အန႔ံ ေပါင္းစံုေနၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔

ရႈရိႈက္ရမႈနည္းရင္လည္း ေအာက္ဆီဂ်င္ရရွိမႈ ႏႈန္းနည္းတဲ့အတြက္ ဦးေႏွာက္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈကို ေႏွးေကြး ေစပါတယ္။

Source: May Dim’s Note Book

Read times Last modified on Tuesday, 17 March 2020 15:22
Rate this articles
(3 votes)