Lifestyle

Tuesday, 09 February 2021

မှားယွင်းနေတဲ့အခါ ဒီအမှားတွေထဲက ရုန်းထွက်နိုင်စေဖို့

မှားယွင်းနေတဲ့အခါ ဒီအမှားတွေထဲက ရုန်းထွက်နိုင်စေဖို့

အမှားတွေကြုံလာတဲ့အခါမှာ ဘယ်လိုနည်းလမ်းတွေနဲ့ ရုန်းထွက်သင့်သလဲဆိုတာကို စိတ်ပညာရှင်များရဲ့ အကြံပြုထားတဲ့ အကြံပြုချက်လေးတွေကို စုစည်းတင်ပြလိုပါတယ်။

 

ကျွန်တော်တို့တွေအတော်များများဟာ အမှားတွေထဲမှာပျော်နေပြီး မှားဆဲ၊ မှားမြဲဖြစ်နေတတ်ကြပါတယ်။ ဒီအမှားထဲ ရုန်းထွက်နိုင်ဖို့ တော်တော်လေးမှ ခက်ခဲပါတယ်။

 

အမှားတွေကြုံလာတဲ့အခါ .
(၁) မှားနေပြီ၊ မှားခဲ့ပြီဆိုတာကို လက်ခံပါ။
(၂) ဖြစ်ပြီးခဲ့တာတွေ၊ နောင်ဖြစ်လာမှာတွေကို တွေးတောနေမယ့်အစား ယခု ပစ္စုပ္ပန်ကိုပဲ စိတ်ဝင်စားပါ။ သေချာသုံးသပ်ပါ။
(၃) ဖြစ်ပေါ်လာနိုင်တဲ့အခြေအနေတွေကို လက်တွေ့ကျကျ အာရုံစူးစိုက်ပါ။
(၄) သင်လုပ်နိုင်တာ၊ မလုပ်နိုင်တာတွေကို သေသေချာချာ ခွဲခြားပါ။
(၅) တဆင့်ပြီးတဆင့်ဖြေရှင်းပါ။ မလောပါနဲ့။
(၆) ရလာဒ်ဆိုးတွေကိုအာရုံစိုက်နေမယ့်အစား ဖြစ်နိုင်သမျှ ဘာတွေအကောင်းဆုံးလုပ်နိုင်သလဲဆိုတာကို စဉ်းစားပါ။
(၇) အမှားတွေထဲက သင်ခန်းစာရှာပါ။ ခက်ခဲတဲ့အခြေအနေတွေက ကျွန်တော်တို့ကို ပိုပြီး ကြံ့ခိုင်မှု၊ ခံနိုင်ရည်ရှိမှုတွေကို ပေးပါတယ်။
(၈) ကျွမ်းကျင်မှု၊ အားသာမှုများကို အာရုံစိုက်ပါ။
(၉) ဘယ်လိုတွေဖြစ်နေပါစေ အသေးငယ်ဆုံးဆေသာ အခြေအနေမှ ပြန်လည်အစပြုပါ။
(၁၀) မင်းကိုထောက်ခံပေးမယ့်သူများရဲ့ အကြံဉာဏ်များကို ရယူပါ။
(၁၁) ဒီခက်ခဲနေတဲ့အချိန်တွေကို ကျော်လွန်နိုင်စေဖို့ စိတ်ပျက်အားငယ်နေမယ့်အစား ပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်၊ တက်တက်ကြွကြွနဲ့ နေ့ရက်တွေကို ဖြတ်သန်းပါ။
(၁၂) မိမိကိုယ်မိမိ ဂရုစိုက်ပါ။
(၁၃) ကိုယ့်ကိုကိုယ်လေးစားပါ၊ ချစ်ပါ။
(၁၄) စိတ်ပျိုရင် ကိုယ်နုပါတယ်။
(၁၅) မိမိကိုယ် ကူညီထောက်ပံ့ပေးနိုင်သူများထံမှ အကူအညီတောင်းပါ။ မနှောင့်နှေးပါနှင့်။
(၁၆) အခြားသူများရဲ့အမြင်ကိုတောင်းခံပါ။
(၁၇) ကိုယ်လုပ်ဆောင်ဖို့ရှိတဲ့အရာတွေကို တဆင့်ပြီးတဆင့် ဆောင်ရွက်ပါ။
(၁၈) ဒီပြသနာကို အခြားရှုထောင့်ကနေ ပြန်လည်သုံးသပ်ပါ။
(၁၉) စိတ်ဓာတ်တက်ကြွစေမယ့် စာပေများကို၊ စိတ်ခွန်အားရစေမယ့်စာပေများကို ရွေးချယ်ဖတ်ရှုပါ။
(၂၀) သေချာခိုင်မာတဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်နဲ့အတူ ကြီးမားတဲ့ရည်မှန်းချက်ထားပြီး ကိုယ်ရည်ရွယ်တဲ့ပန်းတိုင်ရောက်အောင် ပြန်လည်ကြိုးစားပါ။

 

ဒီအချက်လေးတွေကတော့ သင့်ကို အမှားတွေထဲက ကယ်တင်နိုင်မယ့် နည်းလမ်းလေးတွေပဲဖြစ်ပါတယ်။

 

 

မွားယြင္းေနတဲ့အခါ ဒီအမွားေတြထဲက ရုန္းထြက္ႏိုင္ေစဖို႔

အမွားေတြႀကံဳလာတဲ့အခါမွာ ဘယ္လိုနည္းလမ္းေတြနဲ႔ ရုန္းထြက္သင့္သလဲဆိုတာကို စိတ္ပညာရွင္မ်ားရဲ႕ အႀကံျပဳထားတဲ့ အႀကံျပဳခ်က္ေလးေတြကို စုစည္းတင္ျပလိုပါတယ္။

ကၽြႏ္ေတာ္တို႔ေတြအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ အမွားေတြထဲမွာေပ်ာ္ေနၿပီး မွားဆဲ၊ မွားၿမဲျဖစ္ေနတတ္ၾကပါတယ္။ ဒီအမွားထဲ ရုန္းထြက္ႏိုင္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ေလးမွ ခက္ခဲပါတယ္။

 

အမွားေတြႀကံဳလာတဲ့အခါ .
(၁) မွားေနၿပီ၊ မွားခဲ့ၿပီဆိုတာကို လက္ခံပါ။
(၂) ျဖစ္ၿပီးခဲ့တာေတြ၊ ေနာင္ျဖစ္လာမွာေတြကို ေတြးေတာေနမယ့္အစား ယခု ပစၥဳပၸန္ကိုပဲ စိတ္၀င္စားပါ။ ေသခ်ာသံုးသပ္ပါ။
(၃) ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္တဲ့အေျခအေနေတြကို လက္ေတြ႕က်က် အာရံုစူးစိုက္ပါ။
(၄) သင္လုပ္ႏိုင္တာ၊ မလုပ္ႏိုင္တာေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ ခြဲျခားပါ။
(၅) တဆင့္ၿပီးတဆင့္ေျဖရွင္းပါ။ မေလာပါနဲ႔။
(၆) ရလာဒ္ဆိုးေတြကိုအာရံုစိုက္ေနမယ့္အစား ျဖစ္ႏိုင္သမွ် ဘာေတြအေကာင္းဆံုးလုပ္ႏိုင္သလဲဆိုတာကို စဥ္းစားပါ။
(၇) အမွားေတြထဲက သင္ခန္းစာရွာပါ။ ခက္ခဲတဲ့အေျခအေနေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ပိုၿပီး ႀကံ႕ခိုင္မႈ၊ ခံႏိုင္ရည္ရွိမႈေတြကို ေပးပါတယ္။
(၈) ကၽြမ္းက်င္မႈ၊ အားသာမႈမ်ားကို အာရံုစိုက္ပါ။
(၉) ဘယ္လိုေတြျဖစ္ေနပါေစ အေသးငယ္ဆံုးေဆသာ အေျခအေနမွ ျပန္လည္အစျပဳပါ။
(၁၀) မင္းကိုေထာက္ခံေပးမယ့္သူမ်ားရဲ႕ အႀကံဥာဏ္မ်ားကို ရယူပါ။
(၁၁) ဒီခက္ခဲေနတဲ့အခ်ိန္ေတြကို ေက်ာ္လြန္ႏိုင္ေစဖို႔ စိတ္ပ်က္အားငယ္ေနမယ့္အစား ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္၊ တက္တက္ၾကြၾကြနဲ႔ ေန႔ရက္ေတြကို ျဖတ္သန္းပါ။
(၁၂) မိမိကိုယ္မိမိ ဂရုစိုက္ပါ။
(၁၃) ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေလးစားပါ၊ ခ်စ္ပါ။
(၁၄) စိတ္ပ်ိဳရင္ ကိုယ္ႏုပါတယ္။
(၁၅) မိမိကိုယ္ ကူညီေထာက္ပံ့ေပးႏိုင္သူမ်ားထံမွ အကူအညီေတာင္းပါ။ မေႏွာင့္ေႏွးပါႏွင့္။
(၁၆) အျခားသူမ်ားရဲ႕အျမင္ကိုေတာင္းခံပါ။
(၁၇) ကိုယ္လုပ္ေဆာင္ဖို႔ရွိတဲ့အရာေတြကို တဆင့္ၿပီးတဆင့္ ေဆာင္ရြက္ပါ။
(၁၈) ဒီျပသနာကို အျခားရႈေထာင့္ကေန ျပန္လည္သံုးသပ္ပါ။
(၁၉) စိတ္ဓာတ္တက္ၾကြေစမယ့္ စာေပမ်ားကို၊ စိတ္ခြန္အားရေစမယ့္စာေပမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ဖတ္ရႈပါ။
(၂၀) ေသခ်ာခိုင္မာတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔အတူ ႀကီးမားတဲ့ရည္မွန္းခ်က္ထားၿပီး ကိုယ္ရည္ရြယ္တဲ့ပန္းတိုင္ေရာက္ေအာင္ ျပန္လည္ႀကိဳးစားပါ။

ဒီအခ်က္ေလးေတြကေတာ့ သင့္ကို အမွားေတြထဲက ကယ္တင္ႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းေလးေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။

Read times
Rate this articles
(1 Vote)